Jeres betalingsløsning skal opgraderes
Nets har udviklet en ny forbedret og mere sikker betalingsløsning, easy hedder den. Og den er easy at anvende. Der er lagt vægt på stor brugervenlighed, sikkerhed og øgede muligheder for betalinger.
Se frem til at benytte MobilePay Online, det er nemlig med i platformen.
Det smarte "Gem kort" som gør det nemt at betale med et eller flere kort gemt kommer også med.
Der er ingen der kan være i tvivl om at der er flere og flere online betalinger der finder sted. Med denne vækst, følger der også krav til stabilitet, pålidelighed, brugervenlighed og sikkerhed. Derfor kommer denne nye platform.
Hvad betyder det for jer?
Klubmodul vil som følge af denne udvikling ikke længere tilbyde egen betalingsløsning, som en integreret del af Klubmodul. Den lukkes endeligt ned den 1.10.2021. I samarbejde med Nets tilbydes I nu at komme over på easy platformen, det kræver en aftale med Nets, en enkel procedure der foregår online.
Hvad kommer det til at koste?
Den nye betalingsløsning kan ikke længere tilbydes gratis. Fremover vil betalingsløsningen koste kr. 92,- pr. måned. Opkrævningen foretages af NETS sammen med de transaktionsgebyrer der altid er forbundet med betalinger online.
Se gældende priser her. pr. 1.5. 2021
Visa/Dankort 0.21% + kr. 0,54,-
MasterCard + Visa Debet 0.70% + kr. 0,50,-
MobilePay Online* abonnement kr. 49 pr. måned.
Dertil lægges kr. 1,- på alle betalinger foretaget med Mobilepay.
*MobilePay Online som tilbydes i denne easy/NETS aftale, kan indtil videre kun benyttes til enkeltstående betalinger.
Det er altså ikke muligt at anvende MobilePay ved betaling af kontingent/hold hvor vi gemmer kort til senere træk. Årsagen til dette er at MobilePay A/S ikke tillader løbende træk på den aftale, hvis man vil tilbyde det skal man have endnu en aftale med MobilePay, som hedder MobilePay Subscriptions. Dog kan den ikke endnu integreres i Klubmodul-Easy løsningen.
Den aftale med MobilePay, som flere af jer allerede har, der hedder MobilePay MyShop skal I beholde, såfremt I ønsker at medlemmer kan betale til jer direkte, via deres mobil for en kop kaffe til eksempel.
Altså er det to forskellige aftaler, den ene er kun til online betalinger og den anden, er til alt det andet der ikke foregår online.
MobilePay Online forudsætter MasterCard + Visa Debet aftale
Måden vi som forbrugere betaler for vores varer og ydelser på nettet ændrer sig hele tiden, vi I Klubmodul følger udviklingen tæt og forsøger at tilpasse vores tilbud til jer (og jeres medlemmer) så de matcher forbrugernes (medlemmernes) ønsker. Sandt at sige så har et “medlemsservicegebyr” givet en del kommentarer.
Hvad skal du/I gøre?
Under INFO i Klubmodul skal I sørge for at jeres informationer er opdaterede, især de nye felter IBAN og SWIFT er vigtige, da de benyttes til at udbetale jeres penge.
Op til en uge efter modtager I en e-mail med et link fra Nets hvor I skal udfylde deres ansøgningsskema.
Herefter går der cirka 3-4 uger til jeres nye betalingsløsning er oprettet.
I modtager en mail herom.
Er der en deadline?
Ja, da vi som nævnt lukker for den eksisterende betalingsløsning over de kommende måneder, beder vi jer om at have gennemført forløbet senest den 1.9.2021.
Intet besvær for medlemmer
Hverken I eller jeres medlemmer vil på nogen måde blive påvirket af dette skifte. Medlemmerne vil absolut intet mærke og alle automatiske betalinger kører som vanligt, uden ophold.
Fremover vil det blive nemmere og langt mere brugervenligt for alle jeres betalende brugere/medlemmer.
Vi sidder klar med svar på jeres spørgsmål.
Skriv på salg@klubmodul.dk eller ring på 31788654 og lad os få en snak om eventuelle udfordringer og muligheder.
|